Secțiunea de ajutor (FAQ)
- Folosiți funcția de căutare situată în antetul site-ului.
1) Scrieți un cuvânt cheie pe care să îl căutați (exemplu: clorofilă, vitamine, ruj...)
2) Apăsați tasta Enter de pe tastatură sau faceți clic pe pictograma lupă.
- Dacă nu cunoașteți denumirea produsului - adresați o întrebare consultantului online, formularul pentru întrebare din dreapta jos sau contactați-ne în orice mod care vă convine și vă vom trimite link-uri directe către produsele potrivite.
Pentru a plasa o comandă, mergeți la pagina produsului dorit.
- Selectați suma dorită făcând clic pe "+" lângă fotografia produsului.
- Faceți clic pe butonul "Cumpără".
3. Treceți la coșul de cumpărături făcând clic pe pictograma acestuia:
și faceți clic pe "Checkout".
4. Completați toate câmpurile: numele, prenumele, adresa completă, numărul de telefon de contact
* Vă rugăm să rețineți că, dacă nu aveți un număr de reducere NSP, va trebui să lăsați acest câmp gol sau să vă înregistrați pentru a avea acces la prețurile afiliate!
5. Selectați tipul de livrare prin plasarea unui punct în fața tipului de livrare dorit: "Self collection" sau "La ușa dumneavoastră".
6. Faceți clic pe butonul "Confirmați comanda".
7. O copie a comenzii vă va fi trimisă prin e-mail.
- Dacă sunteți un client al magazinului nostru online, puteți trimite întrebările dumneavoastră la adresa de e-mail info@nspclub.org.
- Dacă aveți un număr de reducere NSP (contract de afiliere) care nu a fost emis de noi, puteți posta întrebările dvs. pe forumul de aici (NU este necesară înregistrarea)
Răspuns : După ce comanda dvs. a fost procesată de un manager, veți primi un e-mail pe căsuța dvs. poștală. În scrisoare vor fi informații complete despre unde și cum să vă primiți comanda: adresa și numărul de telefon, unde și când puteți primi comanda.
Răspuns : Nu trebuie să faceți niciun pas în plus pentru a obține reducerea de 30% - trebuie doar să plasați o comandă de 41$ sau mai mult. Comanda dvs. va fi calculată automat cu reducere, puteți vedea această informație în coșul de cumpărături.
După ce comanda dvs. a fost procesată, pe căsuța dvs. poștală va veni informația despre numărul dvs. personal de reducere.
Răspuns : Livrarea "la ușă" este disponibilă în zilele lucrătoare.
Răspuns:
- Dacă obțineți un număr de reducere în urma unei comenzi pe site-ul nostru, îl puteți folosi pentru viitoarele dvs. achiziții
- Dacă nu ați primit un număr de reducere pe site-ul nostru, vă rugăm să contactați persoana care v-a ajutat să o faceți și vă va sfătui unde puteți cumpăra produsele pentru a putea obține bonusurile.
Răspuns : Toate produsele sunt licențiate și certificate în conformitate cu toate regulile din țara în care sunt prezentate (lucrăm în peste 35 de țări). Aflați mai multe despre calitate aici
Nu găsiți un răspuns la întrebarea dvs.
Puneți întrebarea dvs. în orice mod doriți!
...De asemenea, puteți pune întrebarea dvs. mai jos: